استقرار کشیک شبانه روزی شرکت خدمات بازرگانی
نوشته شده توسط : احسانی
در قالب طرح های نوروزی صورت می‌گیرد
استقرار کشیک شبانه روزی شرکت خدمات بازرگانی

خبرگزاری فارس: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم در راستای خدمت‌رسانی بهتر و تامین نان زائران و ساکنان استان، کشیک‌های شبانه روزی خود را در سطح شهر قم مستقر کرده است.

خبرگزاری فارس: استقرار کشیک شبانه روزی شرکت خدمات بازرگانی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم در راستای اجرای برنامه‌های ستاد تسهیلات زائرین استان قم و خدمت‌رسانی مناسب به زائران، نسبت به استقرار کشیک‌های شبانه روزی برای مراکز زیر پوشش خود اقدام کرده است.

تعیین کشیک کارکنان شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم در روز 29 اسفندماه سال گذشته و ایام نوروز سال 91 که در دفتر مرکزی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم و مجتمع ذخیره‌سازی استقرار داشتند، یکی از فعالیت‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم در نوروز امسال بوده است.

این کار در راستای تخلیه و ذخیره سازی گندم وارداتی به استان و تحویل به موقع گندم مورد نیاز کارخانه‌های تولید آرد بوده و تاکنون از بروز مشکل در زمینه تولید نان جلوگیری کرده است.

سرکشی مستمر از کارخانه‌های تولید آرد به منظور نظارت بر تولید با کیفیت و توزیع به موقع، هماهنگی و مکاتبه با نانوایان در راستای تاکید بر تامین نان زائران به ویژه در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، آماده‌باش کارکنان ذی‌ربط در راستای جذب و تخلیه گندم از دیگر استان‌ها در صورت ارسال در ایام تعطیلات نوروزی، فروش گندم کافی و مورد نیاز کارخانه‌های تولید آرد و تولید و ذخیره سازی آرد و برنامه‌ریزی صحیح برای انتقال آن به نانوایی‌های سطح استان، از دیگر اقدامات شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قم در ایام تعطیلات نوروزی سال 91 است.

 





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: